vlucht en aankomst - Reisverslag uit Nakuru, Kenia van Marleen weijland - WaarBenJij.nu vlucht en aankomst - Reisverslag uit Nakuru, Kenia van Marleen weijland - WaarBenJij.nu

vlucht en aankomst

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

30 Juni 2014 | Kenia, Nakuru

Nou nou, daar sta je dan in Egypte zonder vliegtuig of koffer. Rond 11 uur landde ik in Egypte, dat was zo'n 45 minuten te laat voor mn vlucht. Gelukkig stonden daar gekke Egyptenaren op ons te wachten en die zeiden dat we de vlucht van 2.15 konden pakken (josephien en ik). Dus wij ons paspoort inleveren zodat ze tickets konden regelen enzo en ze zeiden dat we die om half 1 op konden komen halen. Nou niet dus... Na n hoop gezeur omaat de ramadan begint en de Egyptenaren dus niet willen werken, kregen we om 2 uur onze paspoorten terug (jaja de vlucht was om 2.15) en onze tickets. Dus wij rennen naar de gate, maar waarvoor? Deze vlucht had immers ook 40 minuten vertraging.... Niet in gedachte hebbend dat onze transfer in Ethiopië maar 60 minuten was en wij dus 20 minuten overstaptijd hadden. Eenmaal in Ethiopië eenden we naar de busjes, die bracht ons naar t vliegveld. Op de borden stond gate g01 dus wij nog harder rennen en eenmaal bij de goede gate zagen we DEPARTED. Ik kon wel janken, maar goed wij rennen naar de douane en schreeuwen NAIROBI NAIROBI!! Oh no you're missed your flight... Come with me! Dus de agent nam ons mee, we mochten overal voor ( we hoefden niet door de douane?) en toen mochten we alsnog in t vliegtuig, want die was teruggekomen naar de gate. Lief!!
En dan kom je aan in nairobi en is je koffers achtergebleven in Ethiopië omdat ze daar niet zo snel kunnen wisselen... Maar er gaan 4 vluchten per dag dus ik heb hem binnen 4 dagen vanaf nu (want ja je moet n beetje geduld hebben als je in Afrika zit).

Ik heb net mijn rondleiding door de stad gehad samen net floris ( uit Leiden) en we hebben samen afgesproken om donderdag op een 3-daagse safari te gaan met projects Abroad :) dus ik red me hier wel! Het is echt super goedkoop btw, n broek 50 keniaans geld oftewel 47 cent ongeveer!!

Ik hou van jullie!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 30 Juni 2014
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 2244

Voorgaande reizen:

30 Juni 2014 - 07 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: