foto's - Reisverslag uit Nakuru, Kenia van Marleen weijland - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Nakuru, Kenia van Marleen weijland - WaarBenJij.nu

foto's

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

18 Juli 2014 | Kenia, Nakuru

Zo, ik heb eindelijk een computer weten te bemachtigen dus ik ga nu eens proberen om er wat foto's op te zetten wat dat vinden jullie vast leuk (mama, speciaal voor jou omdat je maar blijft vragen haha)

Het gaat overigens gewoon weer helemaal goed met me. Buiten het feit dat ik gigantisch aan het vervellen ben :'( maar dat hoort er bij en ik heb nog 3 weken om het bij te werken. HAHAHA grapje, ik ga de zon niet meer in. Ik ben bang voor afrikaanse zon. Vandaag was mijn eerste werkdag alleen op het werk, want Debbie, het meisje waar ik normaal mee werk, die is weer terug naar Engeland... ja, ze bleef hier maar 3 weken, gekke Debbie. Als het goed is komt dinsdag al weer een nieuwe vrijwilliger dus dan zit ik niet meer als enige buitenlander tussen al die swahili-sprekende mensen...
Maar goed ik ga even proberen om foto's erop te zetten, sorry als jullie dalijk 1000 mailtjes krijgen ofzo, want ik heb geen idee wat ik doe :D

xxxxx

  • 18 Juli 2014 - 22:12

    Marieke:

    Eindelijk ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 30 Juni 2014
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 2248

Voorgaande reizen:

30 Juni 2014 - 07 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: