eerste dagen - Reisverslag uit Nakuru, Kenia van Marleen weijland - WaarBenJij.nu eerste dagen - Reisverslag uit Nakuru, Kenia van Marleen weijland - WaarBenJij.nu

eerste dagen

Door: marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

01 Juli 2014 | Kenia, Nakuru

Laten we eens beginnen met mijn reservering voor de douche en de wc voor 24 uur als ik thuis kom. Waarom? Ik heb geen douche in Afrika, nee ik was mezelf met emmers KOUD water, omdat we geen warm water hebben. We kunnen wel met warm water douchen, maar dan moeten we een uur van te voren aan de huisvrouw vragen of ze water wil maken voor de douche... En waarom de wc? Nope, we hebben niet echt een werkende wc. Je kunt doortrekken, maar aangezien we geen stromend water hebben, moeten we hem zelf met water uit een regenton bijvullen, super nice. Ook wil ik graag de wasmachine reserveren, want ik moet de komende 6 weken alles met de hand wassen :) joepie, leven in de rimboe voor 5 dagen met 1 broek, 2 shirts en 2 onderbroeken. Mijn koffer is nog steeds niet aangekomen :'( vandaag was de eerste dag op t werk. Wat schattig!!! Kinderen die geen engels kunnen en je dus helemaal niet verstaan, maar wel blijven praten :) het is wel heel raar, want van 1 tot half 3 moeten ze slapen? Mocht ik dat maar op school.. Ik hoop dat ik mn koffer krijg voor ik op safari ga, want met 1 broek enzo ga ik t niet redden :) maar ik moet gaan, want we hebben een vrijgezellenfeestje (nouja, vrijwilligers feest, maar een Afrikaan begreep t niet en die noemt ons 'de vrijgezellen' want dat woord kent hij wel haha.

Lala salama! (swahili voor fijne avond, uhu ik kan straks ook examen swahili doen, gaat vast beter dan wiskunde)

Xxxxxx

  • 02 Juli 2014 - 19:00

    Marieke:

    Mooie verslagen! Het klinkt als een hele ervaring ;)
    Haha dat koude water ben je wel gewend.

    Heb je je koffer al terug? Nog iets van Lucy gehoord? Kunnen wij vanuit nederland iets doen?

    Xxxxxx

  • 03 Juli 2014 - 09:21

    Fien:

    Ha Marleen,

    Je bent echt in een andere wereld! Leuk om je ervaringen te volgen.
    Veel plezier op het vrij gezellige feestje en ik hoop dat je koffer snel komt.

    Groet,
    Fien


  • 04 Juli 2014 - 10:53

    Maarten:

    Leuke foto's van de kinderen in schooltenue. Heb je daar altijd hetzelfde klasje of steeds verschillende kinderen? En eerst maar een lekker op safari

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 30 Juni 2014
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 2260

Voorgaande reizen:

30 Juni 2014 - 07 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: